توهین باهنر به ریاست محترم جمهور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توهین باهنر به ریاست محترم جمهور
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 554
نویسنده : حسین

نمی دانم  مصاحبه  ی  اخیر محمد رضا باهنر  با خبرگزاری فارس را خوانده اید یا نه؟ اگر  نخوانده اید پیشنهاد

 

 

می کنم  حتما بخوانید  و بعد خودتان قضاوت کنید  !

 

 

 

این آقا تلویحا رییس جمهور را راس  محارب ها و فاسدها می داند.

 

 

 

آقای باهنر  ابتدا  درباره ی  انحراف از این تعابیر استفاده می کند:

 

بنده معتقدم انحراف مسئله اصلی ما نیست، اما انحراف خیلی پیچیده‌تر و خطرناک‌تر از فتنه است.... جریان انحرافی به فساد هم دست زده است. قدرت و ثروت این جریان را خطرناک‌تر کرده است. ...  فتنه به صورت بالفعل و انحراف به صورت بالقوه می‌تواند یک فتنه و خطر بزرگ باشد.  ... بنده به صراحت می‌گویم که خطر بالفعل شدن جریان انحرافی بیشتر از جریان فتنه است. در صورت قدرت گرفتن جریان انحرافی، اصل نظام و ولایت فقیه به چالش کشیده و انقلاب اسلامی تهدید خواهد شد.... جریان انحرافی همچون موریانه داخل نظام را می‌خورد و خطر آن بسیار بزرگ‌تر از آن است که حدسش را بزنیم.... شاید مصلحت نباشد این حرف را بگویم اما خدایی نکرده کار جریان انحرافی به جایی که نباید برسد، برسد،‌آن موقع ممکن است مصلحین نظام داستانی که حضرت امیر بر سر خوارج آورد را بر سر جریان انحرافی بیاورند در حالیکه ممکن است مردم توجیه نباشند و بگویند اینها که خدمت می‌کردند پیشانیشان به موجب نماز شب پینه بسته، امام زمان را قبول دارند،‌چرا با اینها می جنگید؟ در حالیکه اینها واقعا محارب هستند....

 

بعد از  به کار  بردن این تعابیر  خبرگزاری فارس می پرسد :شما  راس این جریان انحرافی را رییس جمهور می دانید یا مشایی ؟و باهنر جواب می دهد:

 

فکر می‌کنم بامزه‌ترین تعبیر، حرف آقای ذالنور است که این دو تا لاله و لادن هستند و نمی‌شود آنها را از هم جدا کرد. دوباره خبر گزاری فارس می پرسد:آیا هر دو در رأس جریان انحرافی هستند؟

 

 

 

و نایب رییس مجلس  هشتم جواب می دهد:

 

گهی پشت به زین، گهی زین به پشت! خودش می‌گوید ما یک روح هستیم در دو بدن.

 

به همین سادگی!

 

چند پرسش تامل  برانگیز  :

 

 

 

1.دو دو کردن یا هو کردن  و توهین به رییس جمهور بد تر است یا  تلویحا  راس و رییس   محاربین  و منحرف خواندن وی ؟

 

2.طبق قانون اساسی کسی که دارای  خصوصیات  اسلامی و  تقوا و صداقت و...نباشد  حق ندارد رییس جمهور بشود یا رییس جمهور باقی بماند.چه برسد به اینکه رییس محاربین  هم باشد.و آیا کسی که  رییس محاربین و مفسدین را می تواند عزل کند ولی نمی کند آیا غیر از این است (نعوذ بالله)  خود محارب است یا  حامی محاربین؟یا حداقل صلاحیت ندارد؟و این تعابیر اقای باهنر  حضرت امام خامنه ای را هدف نگرفته؟

 

3.جبهه ی پایداری این  نسبت های بی شرمانه و بلکه بالاتر از بی شرمانه را می بیند  و سکوت می کند .آیا چنین جبهه ای  صلاحیت دارد که بگوید حامی رییس جمهور است .باید یک دست مریزاد هم به ای گروه با بصیرت گفت.




:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: توهین به دومین مقام عالی کشور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: